Splošni pogoji poslovanja družbe Tvoja Stran – Domanjko in drugi, d.n.o.. Splošne določbe
DEFINICIJE Ponudnik
storitev je podjetje Tvoja Stran – Domanjko in drugi, d.n.o.,
Črtomirova ulica 7, 2000 Maribor, Slovenija, ID za DDV SI38077736. Naročnik
ponudnika je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je s ponudnikom preko
zgoraj navedenih spletnih strani ali na drug ustrezen način sklenila
poslovno razmerje za uporabo storitev (v nadaljevanju naročnik).
Uporabnik storitev ponudnika je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja njegove storitve (v nadaljevanju uporabnik). Stranka ponudnika je vsak naročnik ali uporabnik storitev ponudnika (v nadaljevanju stranka).
VELJAVNOST IN UPORABA SPLOŠNIH POGOJEV
Splošni
pogoji ponudnikov so zavezujoči za vse stranke, pri čemer splošne
določbe (I. del) veljajo za vse storitve, za posamezno storitev pa lahko
poleg splošnih določb veljajo tudi posebne določbe
Stranka z
uporabo ponudnikovih storitev potrjuje, da je seznanjena s celotno
vsebino teh splošnih pogojev, jih razume in jih v celoti sprejema.
Sestavni
del teh splošnih pogojev so ceniki storitev posameznega ponudnika, ki
so objavljeni na spletnih straneh www.tvojastran.si (v nadaljevanju:
cenik).
Ponudniki so upravičeni spreminjati določila teh splošnih
pogojev brez predhodnega obvestila strankam, vključno s spremembami cen
posameznih storitev, pri čemer se za datum spremembe šteje objava na
straneh www.tvojastran.si.
Stranke so dolžne tedensko spremljati
spletne strani ponudnikov glede morebitnih sprememb splošnih pogojev,
saj v roku 15 dni od objave le-te začnejo neposredno učinkovati in se
poslovno razmerje nadaljuje pod spremenjenimi pogoji.
V primeru spremembe cenikov, spremenjene cene veljajo z dnem objave.
CENE IN KOMERCIALNI POGOJI
Vse
cene v cenikih oziroma na spletnih straneh so v evrih (€) in, če ni
posebej določeno drugače, vsebujejo zakonsko predpisani davek na dodano
vrednost (DDV).
Naročnina za storitve se obračunava za obračunsko
obdobje, ki je navedeno v cenikih, po vsakokrat veljavnem ceniku. Če za
posamezne storitve v cenikih obračunsko obdobje ni navedeno, znaša
obračunsko obdobje 1 koledarski mesec. Storitve, ki se zaračunavajo
enkratno, se obračunajo ob naročilu.
Stranka se obvezuje, da bo
ponudniku plačevala storitve v roku 15 dni od izstavitve računa. Če je
stranka s plačilom kateregakoli računa v zamudi za več kot 20 dni, ima
ponudnik pravico, da ji takoj prekine dobavo vseh storitev brez
predhodnega opozorila. Ponudnik v takšnem primeru ne odgovarja za
nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi stranki utegnila
nastati zaradi prekinitve dobave storitev s strani ponudnika.
Enake
posledice za stranko nastopijo v primeru, če po izteku obdobja, za
katerega je bila sklenjena pogodba oziroma naročena storitev, ne sprejme
ponudnikove prve nove ponudbe in ne plača zneska po ponudbi. Ponudnik
prekine dobavo storitev stranki z iztekom obdobja, za katerega je bila
pogodba sklenjena oziroma naročena storitev.
Če ponudnik
naročniku ne pošlje ponudbe, se šteje, da ne želi skleniti poslovnega
razmerja in v takem primeru zanj ne more nastati nobena obveznost, prav
tako stranki zaradi opustitve posredovanja ponudbe ne odgovarja za
morebitno škodo.
Stranka je seznanjena in soglaša, da ima
ponudnik pravico, da v primeru strankinega preplačila, napačnega ali
dvojnega plačila, v primeru izdaje delnega ali celotnega dobropisa s
strani ponudnika ipd., ko mora ponudnik nakazovati denar nazaj stranki
ali izdajati dodatne dokumente, stranki zaračunati s tem povezane
administrativne stroške.
V primeru, ko stranka želi oziroma
zahteva izdajo računa/-ov v papirnati obliki, ima ponudnik pravico
stranki zaračunati administrativne stroške izdaje računa.
Stranka soglaša, da ji lahko ponudnik za obdelavo naročila zaračuna administrativne stroške, ki so razvidni iz predračuna.
Stranka
soglaša, da vsa komunikacija med naročnikom, predstavniki naročnika in
Ponudnikom poteka po elektronski pošti. To vključuje tudi račun v
elektronski obliki, ponudbe in predračune, obvestila o poteku storitev,
opozorila o kršenju splošnih pogojev ipd.
SKLENITEV, TRAJANJE IN PRENEHANJE NAROČNIŠKE POGODBE
Ob
naročilu storitev ponudnik pošlje naročniku ponudbo na naročnikov
e-poštni naslov, ki ga je naročnik navedel ob naročilu. Poslovno
razmerje se smatra za sklenjeno oziroma ponudnikova ponudba za sprejeto z
dnevom nakazila naročnika na transakcijski račun ponudnika. Poslovno
razmerje je sklenjeno oziroma ponudba sprejeta pod razveznim pogojem, to
je, če ponudnik v treh (3) delovnih dneh poslovnega razmerja ne odpove.
Ponudnik in stranka soglašata, da je odpoved lahko poslana po e-pošti.
Ponudba predstavlja sestavni del poslovnega razmerja med ponudnikom in
naročnikom.
Slike, vsebovane v ponudbi ter v drugih ponudnikovih
gradivih, vključno s spletnim mestom, so simbolične in se stranke nanje v
nobenem primeru ne morejo sklicevati ali na njihovi podlagi karkoli
terjati od ponudnika.
Pogodbeni stranki lahko kadarkoli in brez
odpovednega roka s pisnim obvestilom drugi stranki odstopita od pogodbe,
če nasprotna stranka, tudi po predhodnem opozorilu, krši določila te
pogodbe ali drugi stranki povzroča škodo.
Če ponudnik v primeru
iz prejšnjega odstavka odstopi od pogodbe, stranki ni dolžan omogočiti
uporabe storitve, ki jo je ta morda plačala ali zakupila vnaprej, prav
tako ji za neporabljen del storitve ni dolžan plačati nadomestila ali
odškodnine.
Stranki lahko kadarkoli odpovesta pogodbo. Če pogodbo
odpove ponudnik, je odpovedni rok 30 dni. Po preteku odpovednega roka
ponudnik ni več dolžan zagotavljati storitev in ne odgovarja za škodo,
ki bi stranki nastala zaradi prenehanja zagotavljanja storitev.
Če
ni v ponudbi ali v pisni pogodbi med stranko in ponudnikom izrecno
določeno drugače, se pogodba med ponudnikom in stranko sklepa za
nedoločen čas, vendar pa si ponudnik izrecno pridržuje pravico do
spremembe cene in drugih pogojev za uporabo storitev v času trajanja
pogodbe, za kar bo stranki poslal novo ponudbo.
Ponudnik lahko
pogodbo kadarkoli odpove, in sicer s 30-dnevnim odpovednim rokom. Prav
tako se šteje, da je ponudnik odpovedal pogodbo, če stranka ne sprejme
prvo poslane ponudbe, ki mu jo pošlje ponudnik v skladu s 1. odstavkom
tega člena. V takem primeru pogodba preneha veljati z iztekom
30-dnevnega roka, odkar je ponudnik stranki odposlal ponudbo.
Če
pogodbo odpove stranka in prejme ponudnik odpoved vsaj 15 dni pred
iztekom tekočega obračunskega obdobja, pogodba preneha veljati z
iztekom zadnjega dne obračunskega obdobja. Če prejme ponudnik odpoved
manj kot 15 dni pred iztekom tekočega obračunskega obdobja, pogodba
preneha veljati z iztekom zadnjega dne naslednjega obračunskega obdobja.
Odpoved pogodbe lahko stranka poda le v pisni obliki z žigom podjetja
in podpisom odgovorne osebe.
Če je bila pogodba izrecno sklenjena
za določen čas, bo ponudnik pred iztekom obdobja, za katero je bila
sklenjena pogodba oziroma naročena storitev, stranki poslal novo
ponudbo. Če stranka prve ponudbe ne sprejme in ne plača zneska po
ponudbi, v roku, ki je naveden v ponudbi, pogodba preneha veljati z
iztekom zadnjega dne obdobja, za katerega je bila sklenjena. Če stranka
ponudbo sprejme, velja pogodba naprej, vendar zanjo veljajo pogoji,
navedeni v ponudbi, ki s tem postane sestavni del pogodbe.
Stranka
se obvezuje, da bo poravnala vse obveznosti, ki so nastale do dneva
prenehanja sodelovanja. Če stranka v primeru predplačila storitev za
določeno časovno obdobje predčasno odpove pogodbo, ni upravičena do
vračila vnaprej plačanega zneska, razen v primeru grobega kršenja
pogodbenih obveznosti s strani ponudnika.
Ponudnik ne zbira
številk in drugih podatkov, ki se nanašajo na kreditne kartice in jih
uporabniki posredujejo preko katere od ponudnikovih spletnih strani. Te
podatke zbirajo izključno ponudniki plačevanja s kreditnimi karticami.
Stranka
je dolžna pri plačevanju s kreditno kartico na kateri od spletnih
strani ponudnika, zagotoviti vse razumne ukrepe, da zavaruje varnostne
elemente kreditne kartice, ki omogočajo identifikacijo stranke in so
vezani na stranko.
O dejstvu ali sumu zlorabe kreditne kartice v
povezavi s plačilom na kateri od spletnih strani ponudnika je dolžna
stranka nemudoma obvestiti ponudnika in svojega ponudnika plačilnih
storitev.
V primeru zlorabe kreditne kartice se lahko stranka z
morebitnimi zahtevki obrne na svojega ponudnika plačilnih storitev,
skladno z določbami Zakona o plačilnih storitvah in sistemih. Ponudnik
ne odgovarja za škodo, ki je stranki nastala zaradi zlorabe kreditne
kartice.
KRŠITVE POGODBENIH DOLOČIL
Naročnik je
dolžan za vsako kršitev splošnih pogojev, zaradi katere ponudniku
nastane škoda ali dodatno delo, plačati pogodbeno kazen v znesku 300 €, v
kolikor škoda presega pogodbeno kazen, pa je naročnik dolžan poravnati
tudi razliko do dejansko nastale škode.
ROKI ZA IZVEDBO NAROČIL
Kadar
je predmet naročila storitev, ki jo mora ponudnik izvesti ali
zagotoviti po navodilih stranke (npr. izdelava spletnega mesta ipd.),
mora ponudnik storitev izvesti v roku, ki je naveden v ponudbi, ceniku
ali v korespondenci med ponudnikom in stranko. Če so v ponudbi ali
drugje navedeni različni roki za posamezne sklope oziroma postavke
storitve, se šteje, da ponudnik ni prišel v zamudo, če je prekoračil rok
za posamezen sklop oziroma postavko, celotno storitev pa je dokončal v
za to predvidenem roku.
Roki za izvedbo storitve se lahko podaljšajo na prošnjo stranke, če se ponudnik s tem strinja.
V
primeru višje sile se roki za izvedbo storitve podaljšajo za čas
trajanja višje sile, pod pogojem, da ponudnik stranko obvesti o nastopu
višje sile, takoj ko je to mogoče. Za višjo silo se štejejo tudi
dogodki, ki izvirajo iz sfere ponudnika.
Če je za začetek,
nadaljevanje ali dokončanje storitve s strani ponudnika nujno ali
koristno sodelovanje stranke (npr. izbira med več opcijami, potrditev
predlaganih rešitev, dostava vsebin in materialov, podajanje ključnih
informacij za izvedbo, potrditev prenosa domene ipd.) in stranka zamudi
dogovorjeni rok oziroma ne odgovori nemudoma na poziv ponudnika, ima
ponudnik pravico, da vse predvidene roke izvedbe podaljša za 3 krat. Če
je to mogoče, lahko ponudnik v takem primeru po lastni presoji s
skrbnostjo dobrega strokovnjaka sam opravi ustrezne izbire in odločitve
namesto stranke. V takem primeru stranka od ponudnika ne more
uveljavljati odgovornosti za izbiro ali odločitev.
Če pride do
podaljšanja roka izvedbe iz prejšnjega odstavka tega člena in stranka
tudi v podaljšanem roku ne izpolni svoje sodelovalne dolžnosti, lahko
ponudnik po lastni presoji vztraja pri pogodbi ali od nje odstopi.
AVTORSKE PRAVICE Kadar
ponudnik v storitev, ki jo zagotavlja stranki, vključi svoje obstoječe
avtorsko delo (npr. programsko kodo, fotografijo, sliko, film, besedilo,
logotip ipd.) ali kadar tako avtorsko delo izdela po navodilih in
željah stranke, se na stranko prenesejo le tiste materialne avtorske
pravice na takem avtorskem delu, ki so nujno potrebne, ter v obsegu in
trajanju, ki sta nujno potrebna, za to, da lahko stranka storitev
uporablja v skladu z njenim ekonomskim namenom.
Ne glede na 1.
odstavek tega člena stranka v nobenem primeru ne more pridobiti nobenih
pravic na računalniških programih (aplikacijah, modulih ipd.), ki jih je
razvil ponudnik ali glede katerih je ponudnik imetnik materialnih
avtorskih pravic. Določba tega odstavka velja tudi v primeru, ko je bila
taka aplikacija izdelana ali spremenjena na željo stranke. Na
računalniških programih iz tega odstavka pridobi stranka zgolj časovno
omejeno pravico uporabe takih programov v skladu z njihovim ekonomskim
namenom oziroma v skladu s temi splošnimi pogoji ali ponudbo. Pravica
uporabe iz tega odstavka lahko traja največ za čas veljavnosti pogodbe
med ponudnikom in stranko. Čas uporabe ponudnikovih storitev za licence,
ki so veljavne na več računalnikih, začne teči ob namestitvi na prvi
računalnik. Ponudnik ima pravico, da svoje avtorstvo oziroma imetništvo
materialnih avtorskih pravic kadarkoli označi na način, ki ga sam
izbere, kar lahko vključuje tudi njegov logotip in povezavo na njegovo
spletno mesto. Navedena pravica ponudnika ne more biti omejena z
dejstvom, da stranka plačuje za ponudnikove storitve. Ponudnik lahko
kadarkoli spremeni način označitve avtorstva oziroma imetništva
materialnih avtorskih pravic. Ponudnik svoje pravice ne sme izvrševati
na način, ki bi nesorazmerno posegal v pravice in interese stranke.
Vse
ostale materialne avtorske pravice, moralne avtorske pravice in druge
avtorske pravice, ki se v skladu s 1. odstavkom tega člena ne prenesejo
na stranko, so pridržane ponudniku.
Brez izrecnega pisnega
soglasja ponudnika je stranki prepovedano posegati v avtorska dela iz 1.
odstavka tega člena, jih predelovati ali prirejati ter prenašati
pravice na teh delih na tretje osebe.
Brez izrecnega pisnega
soglasja ponudnika stranka nima pravice dostopa do izvorne kode
programov, ki so del storitve, ki je predmet pogodbe med ponudnikom in
stranko ali ki podpirajo ali omogočajo njeno delovanje. Prav tako
naročnik nima pravice do predelave izvorne kode. Če storitev, ki jo
zagotovi ponudnik, vsebuje avtorska dela, ki jih je priskrbela stranka,
stranka ponudniku jamči, da ima na teh delih ustrezne materialne
avtorske pravice in mu odgovarja za škodo, ki bi jo ponudnik utrpel
zaradi zahtevkov tretjih oseb, ki se nanašajo na ta avtorska dela. Na strežnikih ni dovoljeno neavtorizirano shranjevati avtorsko zaščitenih dokumentov (datotek) in programov.
PRENOS STORITVE K DRUGEMU PONUDNIKU
Če
so predmet sodelovanja med ponudnikom in stranko storitve, ki
vključujejo gostovanje ali hrambo podatkov na oziroma s pomočjo
ponudnikove strojne opreme, in se stranka odloči za prenos k tretji
osebi, ponudnik tega prenosa ne izvede.
Spletno mesto, ki je bilo izdelano na TvojaStran spletni platformi, ni mogoče prenesti.
KONKURENCA IN VAROVANJE PODATKOV
Ponudnik
in stranka se obvezujeta kot poslovno tajnost varovati vse podatke o
drugi stranki, do katerih bosta prišla pri svojem poslovnem sodelovanju,
in sicer ves čas sodelovanja ter vsaj še tri (3) leta po prenehanju
veljavnosti pogodbenega razmerja.
Ne glede na odločbo prejšnjega
člena smeta stranki med svojimi referencami javno objaviti in navajati
dejstvo sodelovanja z nasprotno stranko in predmet sodelovanja
(rešitev), prav tako pa smeta na svojem spletnem mestu in v publikacijah
objaviti spletne povezave do rešitve, ki jo je izvedel oziroma
zagotovil za naročnika.
Informacij, ki se v skladu s 1. odstavkom
tega člena štejejo za poslovno skrivnost, stranki ne smeta sami ali
skupaj z drugimi uporabljati za namene izven te pogodbe, prav tako pa
jih ne smeta posredovati tretjim osebah ali jim omogočiti seznanitve z
njimi.
Za poslovno skrivnost se ne štejejo informacije in
podatki, ki so bili v času sklenitve te pogodbe javno znani in zakonito
dostopni (objavljeni) na običajen način (npr. na spletnih straneh, v
javnih evidencah, v medijih ipd.).
Stranki se zavezujeta, da
bosta osebne podatke delavcev in pogodbenih sodelavcev nasprotne
stranke, s katerimi se bosta seznanili pri izvrševanju te pogodbe ali v
zvezi z njo, varovali skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
PODPORA STRANKAM
Strankam
je na voljo tehnična podpora, ki se praviloma vrši preko elektronske
pošte, ki je objavljena na spletnih straneh ponudnikov.
Ponudnik
je obvezan upoštevati le zahtevke za podporo, ki so bili oddani preko
spletnih strani ponudnikov ali poslani na elektronske naslove
ponudnikov, ki so za takšne primere navedeni na spletnih straneh, iz
kontaktne e-pošte naročnika, ki jo je navedel ob naročilu storitev (v
nadaljevanju e-pošta naročnika).
Nudenje podpore je lahko pogojeno oziroma omejeno z določeno vrsto naročniškega razmerja oziroma s cenikom ponudnika. Naročnik
z opravljenim naročilom storitev dovoli ponudniku pošiljanje
informacij, obvestil in anketnih vprašalnikov, ki so neposredno ali
posredno povezani s storitvami ponudnika, na e-pošto naročnika za ves
čas trajanja pogodbenega razmerja.
PRAVICE IN OBVEZNOSTI PONUDNIKA
Storitve
ponudnika so odvisne od splošnega delovanja omrežja internet. Stranka
razume, da je dostopnost strežnikov odvisna od tretjih oseb, ponudnik
storitev pa bo naredil vse, kar je v njegovi moči za neprekinjeno in
nemoteno delovanje.
Ponudnik ima pravico uporabiti pozitivne
izjave strank, ki jih pridobi preko elektronskih sporočil in telefonskih
razgovorov, v tržne namene. Ponudnik se zavezuje, da bo podatke
anonimiziral in s tem onemogočil identifikacijo stranke, razen v
primeru, ko od stranke pridobi eksplicitno privolitev.
Ponudnik
ima pravico uporabiti podatke iz strežniških dnevnikov in drugih virov
za analitiko, boljšo segmentacijo strank in trženje strankam.
Izključitev in omejitev odgovornosti ponudnika ter odgovornost stranke Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastala stranki, če je škoda posledica: • ravnanja stranke ali osebe, za katero stranka odgovarja oziroma deluje v strankinem interesu; • ravnanja tretjih oseb; •
višje sile; za višjo silo se štejejo tudi daljša prekinitev dobave
ali motnje v dobavi električne energije, nepredvidena napaka na strojni
ali programski opremi, izpad internetnega omrežja ali motnje v dostopu
do njega, tehnične težave ponudnika kolokacije strežnikov ali drugih
dobaviteljev produktov in storitev, ki jih potrebuje ali uporablja
ponudnik; navedeni dogodki se štejejo za višjo silo, tudi če izvirajo iz
sfere ponudnika.
Pravna obvestila, ki so del spletnega mesta,
ki ga za stranko izdela ponudnik, služijo izključno kot primer oziroma
kot pomoč stranki pri oblikovanju besedila pravnih obvestil. Ponudnik
poziva stranke, da to besedilo ustrezno preoblikujejo tako, da bo
ustrezalo njihovim konkretnim potrebam in namenu spletnega mesta.
Ponudnik ne prevzema nobenega jamstva ali garancije za pravilnost tega
besedila; odgovornost ponudnika za kakršnikoli škodo zaradi tega
besedila je izključena.
V vsakem primeru je odgovornost ponudnika
omejena na znesek, ki ga je stranka plačala ali bi ga bila morala
plačati ponudniku v zadnjem letu pred nastankom škodnega dogodka.
Ponudnik ni odgovoren za naročnikove datoteke, ki se shranjujejo na ponudnikovih strežnikih.
Ponudnik
ni odgovoren za škodo, ki bi stranki ali z njo povezani osebi nastala
zaradi okužb z virusi ali drugo zlonamerno kodo ali zaradi vdora v
računalniški oziroma informacijski sistem.
Naročnik je odgovoren za izdelavo in shranjevanje varnostnih kopij svojih podatkov, ki se nahajajo na strežnikih ponudnika.
Uporabnik,
ki pri uporabi storitve povzroči škodo ponudniku ali tretjim osebam, jo
je dolžna povrniti po splošnih pravilih o odškodninski odgovornosti.
Posredovanje podatkov, ki so potrebni za uveljavljanje odškodnine,
oškodovancu ali od njega pooblaščeni osebi, sodišču ali drugemu
pristojnemu organu se ne šteje za kršitev uporabnikovih poslovnih
skrivnosti.
Stranka bo pri uporabi spletnih strani in aplikacij
ponudnikov uporabljal najnovejše različice brskalnikov Microsoft
Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera. V
primeru, da stranka ne uporablja najnovejših različic brskalnikov,
ponudnik ni odgovoren za napačno delovanje ali prikaz strani in
aplikacij.
PRAVICE IN OBVEZNOSTI NAROČNIKA
Stranka, ki
je fizična oseba in ki pridobiva ali uporablja storitve ponudnika za
namene izven njene poklicne ali pridobitne dejavnosti (potrošnik), lahko
odstopi od pogodbe v roku 14 dni po sklenitvi pogodbe.
Stranka,
ki je potrošnik, nima pravice odstopiti od pogodbe, če je bila domena v
vmesnem času aktivirana, ali če gre za storitve ponudnika, ki so bile
opravljene oziroma izdelane po natančnih navodilih stranke – potrošnika
oziroma so bile prilagojene njenim osebnim potrebam oziroma ki zaradi
svoje narave niso primerne za vračilo oziroma jim je pretekel čas
uporabnosti, ali če gre za pogodbe o dobavi avdio ali video posnetkov
ali računalniških programov in je potrošnik odprl varnostni pečat
oziroma je program aktiviral, ali v drugih primerih, ki izhajajo iz
splošnih pogojev ali posebnih dogovorov.
O odstopu od pogodbe
oziroma registracije mora stranka - potrošnik ponudnika obvestiti preko
telefona ali e-pošte. Ponudnik bo sprožil postopek za izbris domene
oziroma prenehanje storitve, v primeru uspešnega izbrisa oziroma
prenehanja pa bo vrnil vplačana sredstva za registracijo domene oziroma
naročene storitve na osebni račun stranke v roku 30 dni.
Stranke,
ki niso potrošniki, v nobenem primeru oziroma času nimajo pravice do
vračila kupnine ob odpovedi naročenih storitev oz. pogodbe po tem, ko je
ponudnik že prejel njihovo plačilo.
Če pride do spremembe
podatkov, ki jih je stranka navedla ob naročilu storitev, je dolžna o
spremembi podatkov pisno obvestiti ponudnika najkasneje v roku 8 dni po
nastanku spremembe. Poleg obvestila ponudniku, je stranka dolžna
spremeniti podatke v uporabniških straneh in ostalih aplikacijah, ki jih
nudi ponudnik. Naročnik trpi vse neugodne posledice opustitve obvestila
o spremembi podatkov, tudi v primeru, če rok iz prejšnjega stavka še ni
potekel.
Stranka odgovarja za tajnost, zaščito in uporabo
dostopnih gesel ter uporabniških imen za dostop do storitev za sebe in
za svoje uporabnike. Stranka odgovarja za vsebino storitev, ki jih
ponuja, za zaščito zaupnih podatkov in za spoštovanje splošnih
moralno-etičnih norm. Upoštevati mora tudi obstoječo zakonodajo glede
objave in nudenja informacij, servisov in storitev ter odgovarja za vse
posledice dovoljene in nedovoljene uporabe naročenih storitev za sebe in
za svoje uporabnike.
MASOVNO POŠILJANJE ELEKTRONSKE POŠTE (SPAM)
Masovno
pošiljanje elektronske pošte na naslove prejemnikov, ki tega poprej
niso odobrili, oziroma pošiljanje v nasprotju z veljavno zakonodajo, je
izrecno prepovedano in se smatra kot grobo kršenje splošnih pogojev, kar
ima lahko za posledico takojšnjo odpoved pogodbe brez odpovednega roka
in takojšnjo prekinitev zagotavljanja storitev.
V primeru kršenja
prejšnjega odstavka je naročnik, ki je odgovoren tudi za svoje
uporabnike, zavezan k plačilu pogodbene kazni kot je določeno v splošnih
pogojih.
Pošiljanje sporočil več naslovnikom hkrati je dovoljeno
le v primeru, ko naslovniki to želijo, ko pošiljatelj naslovnika osebno
pozna in smatra, da ga poslano sporočilo ne bo nadlegovalo, ter v
primeru, ko naslovnik to želi s prijavo na poštni seznam (»mailing
listo«).
Stranka je seznanjena z dejstvom, da bo v primeru
uporabe storitve v nasprotju z veljavno zakonodajo ponudnik v polni meri
sodeloval s pristojnimi državnimi organi.
Če ni drugače določeno v posebnih pogojih, veljajo za pošiljanje e-poštnih sporočil naslednje omejitve: • največje dovoljeno število naslovnikov, ki se jim hkrati pošlje e-poštno sporočilo z uporabo storitve, je 100 (sto); če
je število naslovnikov, ki se jim hkrati pošlje e-poštno sporočilo z
uporabo storitve, večje od 100 (sto), je potrebno uporabiti zakasnitve,
in sicer tako, da pretečeta med e-poštnim sporočilom, poslanim enemu
naslovniku, in e-poštnim sporočilom, poslanim naslednjemu naslovniku,
najmanj 2 (dve) sekundi; pri tem v vsakem primeru veljajo omejitve iz
naslednjega odstavka tega člena.
OBVEŠČANJE UPORABNIKOV IN NAMEN OBDELAVE PODATKOV
Stranka
se zaveda, da ji bo ponudnik v skladu 2. odstavkom 158. člena ZEKom-1,
občasno pošiljal e-novice ali druga elektronska sporočila, ki se
nanašajo na delovanje storitev in njihove zmogljivosti, novosti glede
storitev, spremembe ali dopolnitve teh splošnih pogojev, informativne
članke, akcije in ugodnosti pri uporabi storitev ter druga sporočila, ki
se nanašajo na storitve. Stranka soglaša, da lahko ta obvestila
vsebujejo tudi komercialna sporočila (reklame) ponudnika ali tretjih
oseb.
Stranka je seznanjena in soglaša, da lahko ponudnik glede
poslanih e-poštnih obvestil beleži podatke o tem, katera stranka je
prebrala določeno e-poštno sporočilo ter katere spletne povezave v
sporočilu je odprla (kliknila). Stranka soglaša, da lahko ponudnik tako
pridobljene podatke uporablja za prilagoditev ponudbe in/ali vsebine
bodočih e-poštnih obvestil, ki jih pošlje določeneni stranki.
KONČNE DOLOČBE
Ponudnik
in stranka se zavezujeta spore reševati po mirni poti, v kolikor to ne
bo mogoče, pa bo o sporih odločalo stvarno pristojno sodišče po
vsakokratnem sedežu ponudnika.
Razmerje med ponudnikom in stranko se presoja po slovenskem pravu, brez uporabe pravil o mednarodnem zasebnem pravu in postopku. Ponudnik besedila pogodbe ne shranjuje. Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem jeziku.
POSEBNE DOLOČBE ZA POSAMEZNE STORITVE
REGISTRACIJA DOMEN Stranka
s sprejemom teh splošnih pogojev potrjuje, da je seznanjena in da
sprejema pravila registra in registrarja za posamezno vrhnjo domeno in
da se jih zavezuje v celoti spoštovati. Ponudnik vodi seznam registrov
in registrarjev po posameznih vrhnjih domenah in na željo stranke le-tej
posreduje podatke o registru in registrarju za določeno vrhnjo domeno.
Spletne strani nekaterih registrov in splošnih pogojev registrarjev so v
času veljavnosti teh splošnih pogojev lahko dostopate na naslednjih
spletnih povezavah: • http://www.iana.org/domains/root/db
Ponudnik ne odgovarja za napačne ali manjkajoče podatke v splošnih pogojih registrov ali registrarjev.
Stranka
se zaveda, da oddaja naročila za registracijo, podaljšanje ali prenos
domen ne garantira izvedene storitve. Stranka se strinja, da je v
primeru delne izpolnitve naročila (npr. naročenih 5 domen, uspešno
registrirane 3 domene) pogodba sklenjena le za uspešno izvedene
storitve. Ponudnik bo vrnil preostali plačani znesek skladno s splošnim
delom teh pogojev poslovanja.
V primeru brezplačnega prenosa
domene k Ponudniku, se pogodba med Naročnikom in Ponudnikom smatra za
sklenjeno na dan oddaje naročila s strani Naročnika (in ne s prejetim
plačilom kot določa splošni del).
Stranka je seznanjena z
dejstvom, da so pravila posameznega registra v celoti neodvisna od volje
in ravnanj ponudnika ter da so registri samostojne osebe, ki niso
povezane s ponudnikom.
Naziva domene po plačilu in registraciji v zakupljenem obdobju ni možno zamenjati. Storitve
registracije .si domen, ki jih opravlja ponudnik (registrar .si domen),
so podvržene pravilom in postopkom, ki jih določa javni zavod Arnes
(register .si domen), zato si ponudnik pridržuje pravico do spremembe
svoje ponudbe in splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.
Pravila in pogoji, s katerimi se strinjate ob naročilu .si domen, so: • http://www.register.si/fileadmin/dokumenti/register/splosnipogoji.pdf • http://www.register.si/fileadmin/dokumenti/register/ards/postopekARDS.pdf • http://www.register.si/fileadmin/dokumenti/register/WHOIS.pdf • http://www.register.si/fileadmin/dokumenti/zavod-arnes/pravilnik-o-zavarovanju-osebnih-podatkov.pdf
Stranka,
ki je fizična oseba in ki pridobiva ali uporablja storitve ponudnika za
namene izven njene poklicne ali pridobitne dejavnosti (potrošnik),
lahko odstopi od registracije .si domene v roku 14 dni po registraciji,
vendar le, če domena v vmesnem času ni bila aktivirana, pri čemer vnos
DNS strežnikov v sistem za registracijo domen pomeni aktivacijo domene. O
odstopu od registracije mora stranka ponudnika obvestiti preko telefona
in e-pošte. Ponudnik bo sprožil postopek za izbris domene, v primeru
uspešnega izbrisa pa bo vrnil vplačana sredstva za registracijo domene
na osebni račun stranke v roku 30 dni.
Stranka potrjuje, da je seznanjena s pravicami in z obveznostmi registranta domene - , ki jih določa ICANN • http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/educational. • http://www.icann.org/en/resources/registrars/registrant-rights/benefits • http://www.icann.org/en/resources/registrars/consensus-policies/wdrp/faqs
Od
1. januarja 2014 veljajo nova pravila za preverjanje pravilnosti
podatkov o domenah. Stranka je dolžna skrbeti za pravilnost in ažurnost
podatkov o domenah, še posebej vseh kontaktnih podatkov. Ob registraciji
in prenosu domene bo registrar (ali ponudnik v imenu registrarja)
zahteval potrditev kontaktnih podatkov preko e-poštno sporočila stranki.
Če stranka podatkov ne bo potrdila v 15 dneh od dne, ko registrar
pošlje e-poštno sporočilo, bo domena izklopljena. Ponudnik ni odgovoren
za kakršno koli škodo, ki bi jo stranka utrpela zaradi izklopa domene.
Prav tako ponudnik ni odgovoren za dostavo e-poštnega.
Ponudnik
si pridržuje pravico, stranka pa soglaša, da v primeru prenosa domen med
ponudnikovimi dobavitelji, začasno spremeni kontaktne podatke za
domeno. Ponudnik se zavezuje, da bo kontaktne podatke povrnil v prvotno
stanje takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v trenutku, ko bo postopek
prenosa med dobavitelji zaključen.
Ponudnik si pridržuje pravico,
da v času med registracijo domene in objavo vsebine s strani stranke
pod registrirano domeno objavi kakršnekoli lastne vsebine, predvsem pa
informacije o lastni ponudbi in storitvah. S strani ponudnika objavljena
vsebina ne sme biti takšna, da očitno škoduje interesom stranke.
Ponudnik mora objavljeno vsebino umakniti takoj, ko stranka razpolaga z
lastno vsebino za objavo. Enako pravico kot v prejšnjem odstavku ima
ponudnik tudi glede domen oziroma spletnih mest, glede katerih stranka
ni plačala računa oziroma ni sprejela nove ponudnikove ponudbe.
Stranka
se strinja in potrjuje, da v primerih, ko je to nujno potrebno zaradi
izvajanja naročenih storitev, ponudnik prilagodi podatke, ki jih pošlje
registrarju ob registraciji domene. Primeri vključujejo, vendar niso
omejeni na, registre, ki zahtevajo, da ima kupec zagotovljeno lokalno
prisotnost v določeni državi.
GOSTOVANJE IN TVOJASTRAN SPLETNA PLATFORMA
Naročnik
se zaveda da ima ponudnik v ponudbi pakete spletnega gostovanje
(TvojaStran spletna platforma), ki so namenjeni za uporabo ene fizične
ali pravne osebe. Vse gostujoče domene in pripadajoče spletne strani v
teh paketih morajo biti tako v lasti in upravljanju naročnika paketa.
Naročnik
se strinja, da vire v paketu deljenega gostovanja ne bo plačljivo ali
brezplačno odstopil komurkoli brez pisnega dovoljenja ponudnika. V
kolikor bo naročnik prekršil omejitev iz prejšnjega stavka se strinja,
da mu ponudnik zaračuna pogodbeno kazen v dveh letnih vrednostih
samostojnega paketa gostovanja (TvojaStran spletna platforma) za vsako
gostujočo domeno/spletno stran kjer je bila kršitev ugotovljena. Naročnik
je seznanjen, da se na enem fizičnem strežniku nahaja več paketov
spletnega gostovanja, ki si delijo vire fizičnega strežnika. Zaradi
zagotavljanja dobre uporabniške izkušnje za vse stranke, ki se nahajajo
na enem strežniku je ponudnik sprejel pravila in omejitve. Naročnik se
zaveda in strinja z naslednjimi omejitvami ter je z njimi seznanil tudi
svoje uporabnike. Posamezen paket spletnega gostovanja lahko vsebuje
večje število gostujočih domen oz. spletnih mest (spletnih strani). V
primeru, če gostujoča domena uporablja še poddomene se vsi viri, ki jih
uporablja poddomena štejejo k gostujoči domeni.
OMEJITVE UPORABE ELEKTRONSKE POŠTE
Največja
velikost posameznega e-poštnega sporočila, ki jo poštni strežniki
ponudnika sprejmejo ali pošljejo je 25 MB. Največje dovoljeno število
naslovnikov, ki jim uporabnik lahko hkrati pošlje e-poštno sporočilo z
uporabo storitve, je 100 (sto). Če je število naslovnikov, ki se jim
hkrati pošlje e-poštno sporočilo z uporabo storitve, večje od 100 (sto),
je potrebno uporabiti zakasnitve, in sicer tako, da pretečeta med
e-poštnim sporočilom, poslanim enemu naslovniku, in e-poštnim
sporočilom, poslanim naslednjemu naslovniku, najmanj 2 (dve) sekundi.
Stranka
se strinja, da ponudnik redno in brez predhodnega obvestila ročno ali
avtomatizirano pregleduje vsebino datotek na strežnikih z namenom
iskanja zlonamerne kode. Ponudnik lahko okužene datoteke in datoteke, za
katere sumi, da vsebujejo zlonamerno programsko kodo, nemudoma odstrani
ali spremeni ter onemogoči dostop do spletnih strani brez predhodnega
obvestila. Ponudnik v nobenem primeru ne more biti odgovoren za škodo,
ki bi nastala kot rezultat odstranjevanja ali spreminjanja datotek.
Stranka se strinja, da ostane spletna stran nedostopna toliko časa,
dokler niso odpravljeni vsi vzroki za okužbo (onemogočeni so vsi znani
vektorji napada, ne le odstranjene okužene datoteke). Ponudnik lahko
omeji dostop do skript iz določenih IP naslovov, za katere sumi, da
predstavljajo varnostno grožnjo (npr. DOS ali DDOS napad). Od stranke
lahko ponudnik zahteva umik informacij, servisov in storitev ali na
kakršen koli drug način začasno ali trajno omeji ali prepreči dostop do
njih, če bi lahko bili sporni ali škodljivi za ponudnika ali v nasprotju
s splošnimi pogoji.
Ponudnik ima pravico skripte in aplikacije,
ki prekomerno obremenjujejo strežnik, predstavljajo varnostno grožnjo
ali ogrožajo stabilnost strežnika, izključiti iz uporabe. Ponavljajoče
izključitve imajo lahko za posledico začasno ukinitev pravic do
izvajanja skript ali aplikacij, v skrajnem primeru pa celo začasen ali
trajen izklop storitev.
Vzroki za drugo in vsako naslednjo
izključitev se smatrajo za kršitev splošnih pogojev, Naročnik pa je
Ponudniku za vsako kršitev obvezan plačati pogodbeno kazen.
Določbe tega člena v nobenem primeru ne omejujejo pravic, ki za ponudnika izhajajo iz sklopa »Cene in komercialni pogoji«.
NAROČNIŠKI PAKETI (MESEČNA NAROČNINA)
Pri mesečni naročnini mora uporabnik v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom ponudnika plačati: • mesečno najemnino.
Uporabnikov
račun je aktiven, dokler uporabnik redno in brez zamude plačuje zneske
mesečne naročnine ali dokler pogodba ni odpovedana. V opisanih primerih
ponudnik avtomatsko deaktivira uporabnikov račun. Z deaktivacijo računa
uporabnik izgubi pravico do pošiljanja e-poštnih sporočil in dostop do
paketov TvojaStran spletna platforma.
Če želi uporabnik ponovno
začeti uporabljati storitev po načelu mesečne naročnine, mora ponovno
plačati nadomestilo za aktivacijo računa. Neporabljenih e-poštnih sporočil iz kateregakoli meseca ni mogoče prenesti v katerikoli drug mesec.
Ponudnik
v nobenem primeru ni dolžan povrniti, v celoti ali delno, nadomestila
za aktivacijo računa in/ali mesečne naročnine, če uporabnik ni poslal
vseh zakupljenih e-poštnih sporočil.
Poleg omejitve števila
poslanih sporočil, ki je določena v paketu, je uporabnik sistemsko
omejen na pošiljanje največ 2000 sporočil na uro.
ENKRATNI PAKETI (ZAKUP DOLOČENEGA ŠTEVILA E-POŠTNIH NAROČIL)
Pri zakupu določenega števila e-poštnih sporočil mora uporabnik v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom ponudnika plačati: • nadomestilo za zakupljeno število e-poštnih sporočil.
Z deaktivacijo računa uporabnik izgubi pravico do pošiljanja e-poštnih sporočil.
Če
želi uporabnik ponovno začeti uporabljati sistem, mora ponovno plačati
nadomestilo za aktivacijo računa, tudi v primeru, če še ni izkoristil
vseh zakupljenih e-poštnih sporočil.
Ponudnik v nobenem primeru
ni dolžan povrniti, v celoti ali delno, nadomestila za aktivacijo računa
in/ali nadomestila za zakupljeno število e-poštnih sporočil.
Poleg
omejitve števila poslanih sporočil, ki je določena v paketu, je
uporabnik sistemsko omejen na pošiljanje največ 2000 sporočil na uro.
UPORABA STORITVE, OMEJITVE, SANKCIJE ZA KRŠITVE
Uporaba
storitve je dovoljena le za namene, ki so opredeljeni s pogodbo med
ponudnikom in stranko ali s pogodbo med tretjo osebo in uporabnikom, ter
v obsegu, ki je opredeljen s pogodbo.
Če nameni uporabe storitve
s pogodbo niso opredeljeni, je uporaba storitve dovoljena le za
pošiljanje e-poštnih sporočil ter za izvajanje analiz glede poslanih
e-poštnih sporočil, pri čemer morajo biti sporočila, način pošiljanja
ter obdelava podatkov o prejemnikih v skladu z veljavno zakonodajo.
Strogo
je prepovedana uporaba storitve za pošiljanje vsiljenih e-poštnih
sporočil („spam“) ter uporaba storitve na način, da se ponudniku ali
tretjim osebam povzroča škoda ali ustvarja škodna nevarnost za ponudnika
ali tretje osebe. Kot škoda v smislu tega odstavka se štejejo tudi
oblike, ki niso pravno priznane, kot na primer, toda ne izključno,
nevšečnosti, izguba časa ipd.
Uporabniku, ki krši pravila uporabe
storitve, lahko ponudnik, samostojno ali na predlog tretje osebe,
začasno ali trajno prepove oziroma onemogoči ali omeji uporabo storitve.
V takem primeru uporabnik nima pravice do vračila, v celoti ali delno,
tistega, kar je plačal za uporabo storitve, ali do odškodnine ali
nadomestila, niti od ponudnika, niti od tretjih oseb.
IZKLJUČITEV ODGOVORNISTI, DOLŽNOSTI UPORABNIKA
Uporabnik
je seznanjen z dejstvom, da je dostava e-poštnih sporočil naslovnikom
odvisna tudi od okoliščin, na katere ponudnik nima vpliva (med drugim,
toda ne izključno: delovanje poštnih strežnikov, delovanje filtrov za
vsiljeno e-pošto, nastavitve e-poštnih odjemalcev naslovnikov ipd.). Izključena
je odgovornost ponudnika za kakršnokoli škodo, ki bi nastala uporabniku
ali tretjim osebam zaradi navedenih okoliščin, na katere ponudnik nima
vpliva. Izključena je odgovornost ponudnika za kakršnokoli škodo, ki bi
nastala uporabniku ali tretjim osebam zato, ker je prišlo do zlorabe
podatkov (uporabniškega imena in gesla) za dostop do storitve. Skrb za
varnost in zaupnost podatkov za dostop je izključno na uporabniku in/ali
na osebi, ki uporabniku na podlagi pogodbe med njima zagotavlja uporabo
storitve. Uporabnik je dolžan o vsakem sumu zlorabe podatkov za dostop
do sistema nemudoma obvestiti ponudnika.
Ponudnik ne preverja
vsebine e-poštnih sporočil, ki se pošiljajo s pomočjo storitve, in zanjo
ne odgovarja. Izključena je odgovornost ponudnika za kakršnokoli škodo,
ki bi nastala uporabniku ali tretjim osebam zaradi vsebine poslanih
sporočil.
Uporabnik potrjuje, da je seznanjen z dejstvom, da so
e-poštni naslovi prejemnikov osebni podatek in potrjuje, da so bili
e-poštni naslovi prejemnikov pridobljeni v skladu z zakonodajo, ki ureja
varstvo osebnih podatkov, ter da to zakonodajo upošteva tudi pri
obdelavi osebnih podatkov, vključno z njihovo uporabo v sistemu.
Izključena je odgovornost ponudnika za kakršnokoli škodo, ki bi nastala
kot posledica uporabnikovih kršitev zakonodaje, ki ureja varstvo osebnih
podatkov.
Uporabnik potrjuje, da ima za pošiljanje e-poštnih
sporočil s pomočjo storitve privolitev vsakega posameznega naslovnika
ali drugo ustrezno pravno podlago. Izključena je odgovornost ponudnika
za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica dejstva, da uporabnik
za pošiljanje e-poštnih sporočil ni imel ustrezne pravne podlage.
SAMOSTOJNA IZDELAVA SPLETNIH STRANI IN SPLETNIH TRGOVIN
Stranka
z uporabo storitve TvojaStran spletna platforma potrjuje, da je
seznanjena s temi posebnimi pogoji, ki veljajo za navedeni storitvi, in
da jih v celoti sprejema.
Stranka je seznanjena z dejstvom, da
ponudnik delovanje storitev zagotavlja s pomočjo tretjih oseb , ki so
dobavitelji oziroma ponudniki programske opreme, ki omogočajo delovanje
storitve. Tudi pri tej storitvi ponudnik zagotavlja spletno gostovanje
in uporabo e-pošte, v skladu s temi splošnimi pogoji.
Poleg
ostalih primerov, določenih v teh splošnih pogojih, je odškodninska
odgovornost ponudnika izključena tudi v primerih, ko je škoda posledica
vsebin ali materialov, ki jih je priskrbela oziroma uporabila stranka,
ali če je škoda posledica nepravilne ali nedovoljene uporabe programske
opreme, ki omogoča storitev, ali posledica kršenja navodil za uporabo
programske opreme, ki so bila stranki znana ali ji nismo mogla ostati
neznana. Vsebin in materialov, ki jih je v okviru te storitve priskrbela
oziroma uporabila stranka, ponudnik ne pregleduje, ne potrjuje in glede
njih ne prevzema nikakršnega jamstva ali odgovornosti.